Články

| ZÁVODY | PRAVIDLA | TECHNIKA |


Detailní pravidla pro ECO IDC

Skupina Eco IDC doplnila pravidla pro LiPO třídy a to s ohledem na bezpečnost a životnost článků. K informaci kterou jsem uvedl v článku zde tak přibyla další, následující specifická pravidla ohledně provozního napětí jednotlivých článků pohonného zdroje LiPO.

Specifické napětí na článek v rozmezí 4,23V - 3,30V.

Před startem, pokud bude kontrolně naměřeno nad 4,23V kteréhokoliv článku znamená diskvalifikace z rozjížďky.

Napětí na článku měřené po rozjížďce, v rozmezí 3,29V - 3,20V znamená mínus 1 kolo, 3,19V - 3,10V mínus 3 kola, 3,09V - 3,00V mínus 6 kol, v případě napětí pod 3,0V na kterémkoliv článku pohonné baterie znamená diskvalifikaci z rozjížďky.

M. Kneys


Komentáře

Pybé - Plzeň 22.12. 2007 17:57:08

Konečně první ekonomický návrh pravidel v dlouhé historii Eca.

Rozhodně bychom se měli starat spíše o šroub a loď a neřešit, o kolik přebijeme baterie, abychom získali více energie a kde vezmeme peníze na nové. Baterie jsou přeci základ, který by všichni měli mít stejný a pak ať se každý snaží.

Měřit před rozjížďkou stačí namátkově a všichni si dají pozor, po rozjížďce vemeš ty nejlepší a časový plán to nenabourá. Každopádně tím třídu uděláš ekonomickou, protože eliminuješ ty, co si na každou rozjížku pořídí nové baterie, aby získali 15% energie.