Články

| ZÁVODY | PRAVIDLA | TECHNIKA |


Návrh na změnu pravidel 2010

Na základě zkušeností z uplynulých soutěží, nejen v seriálu ECO IDC lze obecně konstatovat, že současná pravidla ohledně pohonných zdrojů, zejmena pak s ohledem na využívání čistě LiPo baterií, panuje mezi modeláři obecně značná spokojenost v porovnání s lety minulými. Pravdou zůstává, že nejen spolehlivost LiPo baterií významě stoupla v porovnání s NiMH, al...

(26.08. 2009 10:36:29) Komentáře (5)


Národní pravidla sekce M 2009 - organizace soutěží

Pro sezónu 2 9 jsou pro soutěže skupiny M stanovena následující organizační a bezpečnostníopatření:1) Třídy, vypisované na soutěžích seriálu MiČR skupiny M:- Mini ECO Standard, soutěžní pravidla Naviga s dodatkem pro rok 2 9,max. délka 43 mm, min.hmotnost 45 gr.- Mini ECO Expert, soutěžní pravidla Naviga s s dodatkem pro rok 2 9,max. délka 43 mm, min.hmotnost 45 ...

(30.03. 2009 14:27:09) Komentáře (5)


Pravidla sekce M od sezóny 2009

Zatím pouze německy, česky se připravují. Mini ECO: Höchstlänge max 43 mm, min. Gewicht 45 gr. -NiMH: max 7 Zellen; Grösse 2/3 AF -LiPo: Höchstgewicht - 11 gr Akkupacks (2s1p o. 2s2p) -LiFePo: max Zellen (nur A123): 3 Grösse 1865 oder 2 Grösse 2665 . ECO, TEAM, MONO 1, HYDRO 1: -NiMH: max 7 Zellen; Grösse Sub C (max 44mm x 23 mm) -LiPo: Höchstgewicht - 28 gr Akkupa...

(12.02. 2009 15:51:10) Komentáře (0)


Naviga Forum

Letošní aktivní závodní sezóna rychlostních modelů skupiny M byla definitivně uzavřena veřejným závodem, který se konal 2 .-21.9 v Plzni. Nyní tedy nastává období pro konečnou specifikaci pravidel, zejména druhu a omezení pohonných článků a některých kategorií, neboť tak nebylo s finální platností učiněno již na MS ve Waršavě v červenci 2 8. Pro tyto účel...

(29.09. 2008 13:06:37) Komentáře (0)


Ještě k novým pohonným zdrojům

Vzhledem k tomu, že se po MS Naviga 2 8 skupiny M a po zveřejnění některých informací množí dotazy jak a co se bude jezdit, zda může model který startoval ve třídě ECO LiPo (dodatečně, ještě před prvou soutěží zařazené do národní třídy ECO Profi CZ) startovat ve třídě ECO Expert, zda se tím že jsem pro zbytek sezóny (závody v Borovanech, Náchodě a v Plzni Ejp...

(10.08. 2008 11:46:52) Komentáře (2)


Pohonné zdroje pro lodní modely skupiny M

Na MS Naviga skupiny M bylo na zasedání členských států odsouhlaseno použití nových pohonných článků a změny tříd Navigy. Dopracováním změn, schválených podle belgického návrhu se bude ještě zabývat Technická komise Navigy skupiny M (stanovení celkové hmotnost článků - může být vyšší s ohledem na bezpečnost, zapojení článků v sadě), přesto jsou však n...

(24.07. 2008 09:11:03) Komentáře (3)


Návrh pravidel TK pro hlasování ve Waršavě

Vorschlag der TK der Naviga in Zusammenarbeit mitProposal from the Technical Commission from Naviga in cooperation with Walter Geens BelgienFrancois-Xavier Lemoine FrankreichArsene Schilling LuxenburgStephe Hart EnglandMichael Dahm Deutschland, Sektionsleiter der Naviga Thema : Umstellung der Antriebsakkus auf ein anderes SystemSubject: Conversion of the Main drive accumulators to another system...

(05.07. 2008 11:51:15) Komentáře (4)


ECO profi CZ - národní pravidla

1. Definice Volně stavěné závodní modely s elektrickým pohonem a ponořeným lodním šroubem (Hydro/Mono pohony a povrchové pohony které vystupují vzadu z trupu nejsou povoleny) a minimální hmotností 1 kg. 1.1. Cíl závodu Dosažení největšího možného počtu ujetých okruhů během předepsaného času na trojúhelníkové trati pro třídy ECO dle platných pravidel Na...

(16.03. 2008 17:55:31) Komentáře (3)


Organizace seriálu MiČR 2008 skupiny M

V návaznosti na zařazení DEMO tříd do programu MS Naviga 2 8 skupiny M předkládám třídy, které budou vypisovány na seriálových soutěžích MIČR skupiny M v roce 2 8. Mini Eco Standard – Demo třída MS 2 8 Mini Eco Expert – Demo třída MS 2 8 ECO Standard – Pravidla Naviga 2 7 Eco Expert – Pravidla Naviga 2 7 ECO Profi CZ – Národní třída, pravidla jsou uveden...

(16.03. 2008 10:07:26) Komentáře (0)


Pravidla ECO LiPo - demo pro MS

Nová DEMO pravidla pro Eco LiPo jsou na světě. Po dlouhých diskusích spatří nakonec světlo světa verse se zapojením 2S1P, napětí jednoho článku nesmí přesáhnout 4,25 V a napětí 2S1P Accu nesmí přesáhnout 8,5 V. Celková hmotnost Accu nesmí včetně konektorů a kabelů přesáhnout 28 gramů a zdroje musí být dobře přístupné pro kontrolu. Jakmile bude přeložen...

(25.02. 2008 22:28:09) Komentáře (1)


Stránka: 1 2 3